Meggyőződésünk, hogy az anyagmozgatási és tárolási eszközök beszerzését, installálását, beüzemelését, és/vagy beépítését hatékonyan és kiszámíthatóan csak projektek keretein belül lehet megvalósítani. Ezért a QLM megvalósítási projekt rendszerünket folyamatosan ‘csiszoljuk’, új tapasztalataink és gyártó partnereink globális tudásbázisai alapján. Mivel a QLM-nél valamennyi raktárlogisztikai komponens elérhető, rendszerünk képes biztosítani, hogy a különböző területek feladatait összehangolva az Ön megálmodott raktára határidőre a költségkereteken belül valósuljon meg.

 

Kíváncsi rá, hogy hogyan dolgozunk? Olvassa el egy komplex projektünkről készült összefoglalónkat.

Tovább az esettanulmányra



Nem csak ígéret, az általunk javasolt megoldásokra garanciát is adunk

Tudjuk, hogy ha javaslunk egy megoldást, az felelősséggel is jár. Úgy tekintünk minden megkeresésre, mintha sajátunk lenne, ezért bátran vállalunk garanciát a működésre. Az általunk javasolt terv megvalósítása esetén a raktára biztosan úgy fog működni, ahogy azt a rendszertervezés eredményeként megjósoltuk.



A QLM megvalósítási rendszer elemei

A QLM projektmenedzsment csapat szakmai tudása és tapasztalata abban az esetben is az Ön rendelkezésére áll, ha raktárlogisztikai eszközeit máshol szerzi be. Bízza ránk a megvalósítási projektjét és a beruházása készüljön el az adott határidőre, az adott költségekeretből!

NEDCON raktári állványrendszerek beszerzése és telepítése

NEDCON szakértőink és az őket támogató tervezői csapat együtt készítik elő az állványrendszerhez szükséges információt és szakmai javaslatot, amelyek alapján Ön a legmegfelelőbb megoldás mellett tud dönteni. Projektvezetőnk és a QLM szervizcsapat is segíti és felügyeli az Ön új állványrendszerének telepítését annak érdekében, hogy határidőre, magas minőségben készüljön el.



 

CROWN targonca beszerzés és üzembehelyezés

Cégünk CROWN szakértői és az őket támogató tervezői csapat együtt készíti elő az anyagmozgató gépekhez szükséges információt és szakmai javaslatot, amelyek alapján Ön a céljainak legmegfelelőbb eszközöket fogja választani. A leszállításra kerülő anyagmozgató gépek felkészítésében, beüzemelésében és átadásában szervizünk is tevékenyen részt vesz. A beüzemelést végző kollégáink a gyártói előírásoknak megfelelően elvégzik a gép végső ellenőrzését, az előzetesen egyeztetett paraméterek beállítását annak érdekében, hogy az Ön csapata a gépeket a leszállítás után azonnal, biztonságosan használatba vehesse. 

Dokkolás és biztonságtechnikai rendszerek beszerzése és telepítése

Dokkolás- és biztonságtechnikai szakértőink előkészítik a biztonságos dokkolást, illetve a megfelelő ütközésvédelmet biztosító rendszer Ön számára ideális kialakítását akár gyártás, akár raktár területére.

QLM WAPROM raktár-informatikai rendszer

A megvalósítási projekt legfontosabb elemei:

  • Projekttervezés
  • Projektvezetők, folyamat- és területi felelősök, kulcsfelhasználók meghatározása
  • Döntési jogkörök definiálása
  • Projektszervezet összeállítása
  • Projekt Működési Szabályzat kialakítása
  • Mérföldkövek és projektterv meghatározása
  • Projektmenedzsment


Szeretné tudni, mit lehet kihozni a jelenlegi raktárából?
Jelentkezzen nálunk, szakértő csapatunk
szívesen felméri raktári folyamatait,
javaslatot ad a fejlesztésre!


Hírek

A nem megfelelő raktárak tíz legtipikusabb jele

Szektortól és mérettől független, hogy mennyire hatékonyak intralogisztikai folyamatai

 Tovább olvasom

Esettanulmányok

Tolnagro csoport: raktár logisztikai megoldás

A raktárak kiemelten fontos szerepet töltenek be a logisztikai folyamatokban, hiszen a vállalatok logisztikai költségeinek jelentős része itt képződik.

 Tovább olvasom