A QLM WaProM raktárirányítási szoftver kereskedelmi és gyártó vállalatok, cégcsoportok intra-logisztikai és raktározási folyamatainak támogatására biztosít kiszámítható és hatékony megoldást. Funkcionális elemei – egyedi betárolási, kitárolási és foglalási algoritmusok; több telephely és több készlettulajdonos egyidejű kezelése; göngyöleg nyilvántartás; túraoptimalizálás; kiszedési és csomagolási egység képzés, GS1 szabványos 1D, 2D vonalkódos árukövetés – rugalmasan testre szabhatók. A rendszer akár lokális infrastruktúrán, akár felhő alapon installálva üzemeltethető, platformfüggetlen operációs rendszereken és adatbázis-kezelőkön.

 

A QLM WaProM raktári folyamatirányító szoftver által generált raktári tranzakciók, feladatok raktári személyzetre célzottan leosztva hajthatók végre gyártófüggetlen rádiófrekvenciás (RF) mobil terminálokkal. Árutávételtől a kiszállításig minden folyamati lépés mérhető, ezáltal biztosítva a hatékony működést és az ügyfélelégedettséget.

 

A tervezés során nagy hangsúlyt fektettünk a felhasználói felület könnyű kezelhetőségére. Az adatbevitel és a keresés egyszerű, az információs képernyők pedig megfelelő tájékoztatást nyújtanak a beavatkozási pontok kellő hangsúlyozásával.

 

A QLM WaProM raktárirányítási szoftver többnyire integrált vállalatirányítási rendszerekkel (ERP) összekapcsolva működik, de bérlogisztikai szolgáltató partnerink önálló megoldásként használják. Standard xml vagy SOA alapú webservice interface technológia mellet, SAP-hoz Idoc és RFC (Remote Function Call) alapú, Microsoft Dynamics AX/NAV megoldásokhoz egyedi, az ERP gyártó által biztosított, webservice alapú interface-szel rendelkezik. Középvállalatok ügyviteli megoldásaihoz (Cobra Conto, Smartfront) is üzemkész interface-t biztosítunk.

Főbb license modulok

  • QLM WaProM raktárirányítási alaprendszer license
  • QLM WaProM mobil rendszer license
  • QLM WaProM Xml/IDOC/RFC/Webservice interfész license


A logisztikai raktári és gyártás-kiszolgálási tevékenységek teljeskörű lefedése

  • A rendszer teljes körű támogatást nyújt a beérkező szállítólevelek kezelésétől, árufogadás, betárolás, áttárolás, a kiszedés folyamatokon át a kimenő túrák indításáig, készletállapotok kezelésére, leltározás támogatására
  • Raktárfolyamatok és tevékenységek irányítása, mérése, optimalizálása
  • Improduktív folyamatok követése (pl. fóliázás)
  • Tárhely- és gépkihasználtság javítása
  • Rugalmas, egyedi igényekhez igazodó paraméterezhetőség, a teljes raktározási folyamat rugalmasan alakítható az egyedi igények szerint
  • Automatikus utasítások optimalizálása a hatékony munkavégzés érdekében (következő feladat helyszíne, komissiózás sorrendje…)
  • Eszköz menedzsment, teljesítménymérés
  • ERP interfész (SAP IDoc, RFC)


QLM WaProM megoldáshoz kapcsolódó általános előnyök

A QLM WaProM a legújabb technológiákon alapuló, könnyen testreszabható, hosszú távú megoldást biztosító webes alkalmazás.

  • Különböző jogosultsági szintek biztonságos kezelése (csak megtekintés, teljes hozzáférés, központi adminisztrátor, speciális funkciójogosultságok)
  • Külső eszközök szabványosan kapcsolhatóak: kézi eszközök, átvételkor mérőeszközök, telepített vonalkód olvasó, hangvezérlés, targonca vezérlés…
  • Egyedi igények alapján kialakított képernyők és adattartalom
  • Akár felhő infrastruktúrában, akár helyben költséghatékonyan, platform-független módon üzemeltethető
  • Részletes statisztikák, kimutatások (egyedi lekérdezések, kumulált adatok), grafikonok készíthetőek


A rendszer egyedi igények alapján további funkciókkal bővíthető. A nyitott, többrétegű architektúrának köszönhetően bármilyen rendszer interfész (webszerviz, fájl, adatbázis kapcsolat) hatékonyan kialakítható.

TÖRZSADATOK

  • Partnerek (vevő, szállító, egyéb)
  • Termékek, cikkek, logisztikai kiegészítők
  • Mennyiségi egységek
  • Logisztikai és raktári alapadatok (telephelyek, raktárak, szektorok, zónák és tárhelyek)
  • Tárhely típusok és kiszolgálási módok kezelése (FIFO, LIFO, FEFO, adagszám és sorozatszám kezelés)
  • Göngyölegek (termékhez kapcsolás, tapadó göngyöleg)
  • Eszközök (targoncák, kocsik, terminálok, stb.)


RAKTÁRI FOLYAMATOK

  • Bevételezés, címkézés
  • Vevői rendelés kiszolgálás és komissiózás, kigyűjtési egység kezelés és címkézés
  • Túra komissiózás, címkézés
  • Minőségbiztosítás – Mintavétel és karantén, inkubációs idő, felszabadítás
  • Áttárolás manuális
  • Csomagolás
  • Áttárolás tevékenység vezérelten
  • Feltöltés – manuális és automatikus
  • Blokkolás, zárolás
  • Mintavétel
  • Selejtezés
  • Rovancs és leltár
  • Tevékenység és tranzakció kezelés – Feladatkiosztás
  • Bérraktározás
  • Bérraktározási szolgáltatások számlázása
  • Bizományosi készlet kezelés


ON-LINE MOBIL ESZKÖZÖKKEL TÁMOGATOTT FOLYAMATOK

  • Automatikus feladatkiosztás szerepkör szerint
  • Áruátvétel és betárolás
  • Áttárolás
  • Kitárolás és komissiózás
  • Ellenőrzés
  • Rovancs és leltár


RIPORTOK ÉS ELEMZÉSEK

  • Bizonylatok – szállítólevél, bevétjegy, rakomány lista, komissiózó lista, címkék egyéb dokumentumok…
  • Fogyás optimalizálás
  • Bejárási sorrend elemzés
  • Raktár analízis (töltöttség, stb.)
  • Készlet lekérdezések
  • Selejt és minőségellenőrzési jegyzőkönyvek
  • USER-analízis
  • Kritikus érték kezelés
  • Nagyon jól áttekinthető információkat nyújt a rendszer a folyamatban lévő és lezárt műveletekről, valamint egyedi riportokat is biztosít időszakra, termékcsoportra, műveletekre vonatkozóan igény szerint.


ADMINISZTRÁCIÓ

  • Felhasználók
  • Szerepkörök, jogosultságok
  • Feladattípusok
  • Műszakok, időszaki prioritások


EGYÉB MODULOK

  • BI, Pivot elemzések


RUGALMASSÁG FELSŐFOKON

  • Az eltéréskezelés és az eltérések jóváhagyása jogosultságok szerint szabályozható.
  • Működés közben, dinamikusan módosíthatóak a zóna és szektor határok, és a kapcsolódó betárolási- kitárolási szabályok
  • Közel 100 folyamatparaméter alapján és további egyedi igények alapján alakítjuk ki a végleges működést, a további egyedi igényeket egyedi fejlesztésekkel támogatjuk

ENTERPRISE, PLATFORM-FÜGGETLEN JAVAEE MEGOLDÁS

  • Operációs rendszer: Windows, Unix, Linux
  • Adatbázis-kezelő: MySQL, MS SQL vagy Oracle


INFRASTRUKTÚRA

  • Böngészővel elérhető - pc, notebook, tablet (android, ipad)
  • Nincs kliens, mobil telepítés
  • https biztonságos kapcsolat
  • rugalmasan méretezhető


RÁDIÓFREKVENCIÁS ÉS VONALKÓDOS ESZKÖZÖK

  • RF Antennák (kültéri és beltéri), routerek
  • Adatgyűjtő, csukló, targonca terminálok
  • Címkenyomtatók
  • Gyártók: Motorola, Honeywell, Ubiquiti
QLM Logistics Solutions
minden jog fenntartva 2013