EGYÜTTMŰKÖDÉS AZ ÉPÍTÉSZ IRODÁKKAL
RAKTÁRÉPÜLET TERVEZÉSEKOR
A QLM-MEL VALÓ EGYÜTTMŰKÖDÉS MEGTÉRÜL!

Az együttműködésről

MITŐL MŰKÖDIK VALÓBAN JÓL EGY RAKTÁR?

A jól működő hagyományos vagy automata raktárhoz szükségesek a megfelelő fizikai eszközök – tárolórendszer, anyagmozgató eszközök és berendezések – raktárirányítási szoftver és egy megfelelő épület.

A hatékony és gazdaságos működést támogatja, ha a raktári eszközök és szoftverek egy logisztikai rendszertervezést követően kerülnek beszerzésre és ha az épületet is pontosan az adott működésnek megfelelően tervezik meg.

Logisztikai folyamattervezés ábra

Mit jelent a logisztikai folyamattervezés?

A logisztikai tervezés valamilyen célravezetőnek tartott jövőbeli állapot elérését teszi lehetővé, olyan módon, hogy a feltételeket, a fizikai eszközöket és a folyamatokat az adott cél elérése érdekében alakítják ki.

Ugyanúgy, mint a raktárépület megtervezése előtt, a logisztikai tervezés előtt is szükséges, hogy a megrendelő megfogalmazza, hogy a létesítendő új raktárnak milyen funkciókat, és milyen raktári kapacitást kell ellátnia.

Együttműködés már a kezdetektől

A munka kezdetén a legtöbb esetben a megrendelő új raktárépület megtervezésére ad megbízást, vagy a meglévő raktárépületét bővítené a megváltozott kapacitás kiszolgálása érdekében. Majd az építészeti tervek elkészülte után megkeres egy intralogisztikai szakértőt, hogy tervezze meg az új létesítmény eszközigényét.

Már az igényfelmérés során gyakran kiderül, hogy a korábban már megtervezett épület nem minden paraméterében felel meg az optimális raktári folyamatnak. Ez kiküszöbölhető, ha az építész tervező és a raktárlogisztikai rendszertervező között az együttműködés a gyakorlatban már a kezdetektől megvalósul.

Logisztikai folyamattervezés ábra

A KÖZÖS TERVEZÉS ÉS
MUNKA ELŐNYEI

Kérjen visszahívást! Most

ELŐNYÖK AZ ÉPÍTÉSZ IRODA SZÁMÁRA:

  • A logisztikai folyamattervezés során kidolgozott terv elősegíti a végleges épület-koncepció megfogalmazását.
  • A QLM képzett és nagy szakmai tapasztalattal rendelkező mérnökei hatékony információáramlással segítik az építész iroda munkáját.
  • A tervmódosítások száma csökken, az építészeti és szakági tervek is hamarabb elkészülhetnek és engedélyeztethetőek.

ELŐNYÖK A BERUHÁZÓ SZÁMÁRA:

  • Igényeit csak egyszer kell megfogalmaznia, ezzel egyszerre két szakmának ad információt.
  • Az építész iroda és a QLM együttműködése révén az elkészülő raktárépület és ennek felszerelése minden szempontból a lehető leghatékonyabb raktári működést szolgálja.
  • A teljes tervezési projekt átfutási ideje gyorsabb lesz.

AMENNYIBEN A TERVEZETT BERUHÁZÁS
KÜLSŐ-BELSŐ PARAMÉTEREI
MÉG AZ ENGEDÉLYEZÉSI TERV ELKÉSZÜLTE ELŐTT
VÉGLEGESÍTÉSRE KERÜLNEK,
AZ OPTIMÁLIS MIND A TERVEZŐIRODÁNAK,
MIND A LOGISZTIKAI TERVEZÉSSEL FOGLALKOZÓ CÉGNEK.

IPARI ÉPÜLETEK ÉS ÜZEMCSARNOKOK TERVEZÉSÉVEL FOGLALKOZIK?

Kérjük, keresse kollégánkat:

info@qlm.hu

kérdése van? Logisztikai szaktanácsadó kollégánk várja hívását.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Kérjen visszahívást!