QLM-WAPROM RAKTÁRIRÁNYÍTÁSI
SZOFTVER
(WMS)

A QLM-WaProM (WMS) raktárirányítási szoftver teljeskörűen vezérli
a raktári folyamatokat és növeli a hatékonyságot.

Kérjen visszahívást!

QLM-WAPROM RAKTÁRKEZELŐ SZOFTVER (WMS)

A QLM-WaProM raktár szoftvert magyar rendszertervező mérnökök, logisztikai szakértők és szoftverfejlesztők csapata fejlesztette. Számos hazai közép- és nagyvállalat raktárában működik zökkenőmentesen, 25 fős szakértő csapatunk támogatásával.

A WMS szoftver teljeskörűen vezérli a logisztikai és raktári folyamatokat. Mérhetően javítja a raktári működés hatékonyságát és a raktár kihasználtságát. Megtervezi a működést és kiosztja a feladatokat, elemzi és riportálja a teljesítményt – irányítja, nem pedig adminisztrálja a folyamatokat.

QLM WaProM

A QLM-WAPROM (WMS) BEVEZETÉSÉT ÉRDEMES MEGFONTOLNIA, HA…

  • Nagy tárolókapacitású raktárat üzemeltet
  • Magas a napi bejövő és a kimenő áruforgalom
  • A jelenlegi működés akadályozza a növekedést
  • Irányított, személyfüggetlen és átlátható működést szeretne
  • Raktára automatizálását tervezi a jövőben

RAKTÁRI SZOFTVER A HATÉKONY MŰKÖDÉSÉRT

Bízza a folyamatok irányítását logisztikai szoftvereinkre!
Az alábbi 3 rövid animáció bemutatja, hogy a WaProM WMS-sel;

hogyan térül meg a waprom wms bevezetése

hogyan követhető nyomon az áru útja

hogyan tervezhető előre a dolgozók létszáma

A QLM-WAPROM WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM

TELJESKÖRŰ RAKTÁRI FOLYAMATIRÁNYÍTÁS

A QLM-WaProM használatával elérhető a teljes körű raktári folyamatirányítás, valós idejű információkkal, papírhasználat nélkül. A raktári tranzakciókat és feladatokat a rendszer raktári személyzetre célzottan osztja le rádiófrekvenciás mobil eszközön.

KITERJEDT RENDSZERKAPCSOLATOK

Szoftverünk kompatibilis a legtöbb vállalatirányítási rendszerrel (SAP, Microsoft AX/NAV és még számos rendszerrel), ezen kívül több futárszolgálathoz (GLS, Trans-O-Flex, DPD, stb), webshophoz és az EKÁER rendszerhez is kapcsolható. Egyedi interfészek megépítése sem okoz problémát, hiszen minden tudás a kezünkben van.

AZ ÖN CÉGÉRE SZABOTT MEGOLDÁS

A QLM-WaProM szoftver egyedileg paraméterezhető, rugalmasan testreszabható, és bővíthető. Mi valóban az optimális, folyamatokhoz igazított megoldást szállítjuk.

KÖZÖS NYELV

Logisztikai mérnökeink az Ön nyelvén beszélnek, gyakorlati logisztikai tudással rendelkeznek, így az Ön problémáját fordítják át az informatika nyelvére.

JÖVŐKOMPATIBILIS MEGOLDÁSOK

A QLM-WaProM szakértő csapata folyamatosan beépíti az ügyfelek igényei alapján az ipar 4.0 és a technológia újdonságait, így biztosítunk hosszútávú versenyképességet partnereink számára.

KÖNNYŰ KEZELÉS

A QLM-nél a szoftver megoldásaink kialakításakor a felhasználói élményre kiemelten nagy hangsúlyt fektettünk. Szoftverünk kezelése egyszerű, nem igényel informatikai tudást, vagy speciális nyelvtudást. Böngészőből futtatható így nincs szükség kliens oldali telepítésre.

Még több információ

A raktári dolgozóknak nem kell érteniük az informatikához: egyszerű felhasználói felületen, könnyen érthető, egyszerű feladatokat kell végezniük. A dolgozók csak annyi információt kapnak egy feladat elvégzéséhez, ami ahhoz szükséges. Természetesen a szoftver alapértelmezett nyelve a magyar, így a funkciók jelentése is egyértelmű. A szoftver nyelvezete a felhasználóhoz kiválasztható és belépéskor automatikusan az adott felhasználó nyelvén jelennek meg a felületek.

BEVEZETÉS TÁMOGATÁSA

A QLM-WaProM szoftver bevezetésekor a raktárban személyesen segítünk, hogy zökkenőmentes legyen az indulás.

HOSSZÚ TÁVON ÖN MÖGÖTT

A QLM-WaProM a bevezetés után is a partnerei mögött áll: dedikált, magyar támogató csapatot biztosítunk, akár 7×24-es direkt elérési lehetőséggel és garantált, rövid válaszadási határidővel, így biztosítjuk a gördülékeny, folyamatos ügymenetet. Mindig rendelkezésre állunk!

RAKTÁRI SZOFTVER – KULCS AZ EREDMÉNYES MŰKÖDÉSHEZ

Működés optimális keretek között

GYORSABB KISZOLGÁLÁS – testreszabott tárolási logika alkalmazásával, a QLM-WaProM az optimális tárolási helyet választja az árunak, így a komissiózás idejét, és az áru vevőhöz juttatását jelentősen lerövidíti.

KÖLTSÉGCSÖKKENÉS – Nem kell az áru tárolási rendjét ismerni, hogy a kollégák gyorsan és pontosan el tudják végezni a rájuk kiosztott feladatokat.

HATÉKONY HELYKIHASZNÁLÁS – ugyanabban a raktárban mérhetően nagyobb mennyiségű áru fér el.

BEVÉTELNÖVEKEDÉS – Nagyobb lesz a kiszolgálási kapacitás, így több bevétel generálható.

A kiszolgálási hibák megszűnnek

A QLM-WaProM a raktár kiszolgálási hibáit minimálisra csökkenti a jól megválasztott helyre beillesztett ellenőrzéssel: a raktár minden dolgozója irányítottan végzi a feladatait, képesítéseinek és hatáskörének megfelelően.

Csökkenő emberierőforrás-függőség

 A szoftver irányítja a raktári folyamatokat, így a raktárvezető a személyes beavatkozást igénylő feladatok megoldása mellett a folyamatok elemzésére és javítására koncentrálhat.

Mérhető teljesítmény

A cég vezetősége számára a szoftver folyamatosan naprakész információkat, riportokat készít, ahol az emberi teljesítményen túl többek között követhetőek a trendek, a raktár teljes működésének hatékonysága, sebessége és ezek változása is.

Automatizált raktárak – első lépésként WMS szoftver

Minden automatizált megoldás hátterében ott tevékenykedik egy megfelelően paraméterezett raktárirányítási rendszer, mely szoftveresen fogja az Ön számára biztosítani a működés hatékonyságát és stabilitását.

BROSÚRA

Amennyiben szeretne még részletesebb leírást szoftverünkről illetve az elérhető alap és választható funkciókról, magyar nyelvű brossúránkat itt tudja letölteni.

Waprom brosúra (PDF)

 

RAKTÁRI SZOFTVER REFERENCIA

Ügyfeleinkkel konzultálva számos sikeres projektet bonyolítottunk. A GALAMBOS CÉGCSOPORTNÁL is WaProM raktárirányítási program vezérli a hatékony raktári folyamatokat, erről készült ESETTANULMÁNYUNK ÉS VIDEÓNK bemutatja a fejlesztés eredményét

optimalizálná Raktára Folyamatait, RAKTÁRIRÁNYÍTÁSI (WMS) SZOFTVER BEVEZETÉSÉT TERVEZI?

Forduljon hozzánk bizalommal!

Kérjen visszahívást!